Sluiten

Een veelzijdig pakket voor het hele gezin.

  • Digitale TV
  • Internet
  • Vaste en mobiele telefonie

Family

Vanaf € 39.95 p.m.

Kies uw pakket

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik Family bestellen?
Je kunt Family via onze website bestellen of bel 0320 - 294 444.

Hoe snel is de internetverbinding van Family?
De keuze is aan jou. Onze basislijnen halen een snelheid tot 20Mb maar we leveren ook lijnen van 100Mb.

Welke gesprekstarieven gelden voor het bellen met Family?
Afhankelijk van je abonnement maak je mogelijk gebruik van één of meerdere belbundels. Voor meer informatie over onze belbundels kun je op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur terecht op onze klantenservice: 0320 - 294 444. Zo kunnen zij je precies vertellen wat er binnen jouw abonnement mogelijk is en welke bundels bij je passen. Heb je geen belbundels afgesloten of bel je meer minuten dan binnen je bundel mogelijk is? Dan gelden de voordelige standaard tarieven

Kan ik tegelijkertijd internetten en bellen?
Ja, je kunt gewoon internetten en bellen tegelijk. Ook ben je gewoon bereikbaar als je aan het internetten bent. De internetsnelheid verandert ook niet als je belt.

Betaal ik nog apart voor een vaste lijn bij KPN?
Nee, vanaf het moment dat Scarlet je vaste telefoonnummer heeft overgenomen, ontvang je geen aparte rekening meer van KPN.

Zegt stipte mijn KPN-abonnement voor vaste telefonie op?
Ja, stipte zegt het analoge KPN-abonnement voor je op. Dit zal ongeveer 1 maand na activering van Family plaatsvinden. Je mag het abonnement in geen geval zelf opzeggen.

Wanneer je een niet analoge KPN-telefoniedienst afneemt of een telefoniedienst afneemt van een andere aanbieder dan KPN, dien je zelf je telefonieabonnement op te zeggen. Weet je niet precies of je een analoog KPN-abonnement hebt of een ander abonnement, bel dan onze klantenservice (0320 294 444): zij kunnen beoordelen welk abonnement je nu hebt en of je dit zelf moet opzeggen. Hou een factuur van KPN bij de hand als je belt

Ik heb geen telefoonnummer van KPN, kan ik Family bestellen?
Ja, het is mogelijk een nieuw telefoonnummer aan te vragen bij het bestellen van Family. Rond de oplevering bestaat wel de mogelijkheid dat er een KPN-monteur langs komt om de lijn te testen. Je wordt hierover op de hoogte gesteld door de monteur. Het kan zijn dat je een afspraak hebt maar dat de monteur niet langs komt: de monteur heeft de lijn dan kunnen testen vanuit de wijkcentrale. In dit geval hoef je geen contact op te nemen met stipte.

Kan ik mijn fax, of mijn  alarm- of pinlijn aansluiten op de Family modem?
Kan ik mijn fax, of mijn  alarm- of pinlijn aansluiten op de One modem?
stipte raadt af een pin- of alarmlijn aan te sluiten op de diensten van stipte en biedt sowieso geen technische ondersteuning voor deze diensten. Wil je deze diensten toch aansluiten, neem dan contact op met de leverancier van deze diensten. Mogelijk kunnen zij je een alternatief bieden (bijv. pinnen via internet). stipte garandeert echter niet dat de diensten (goed) werken. Voor ondersteuning zullen wij dan ook altijd doorverwijzen naar de helpdesk van de betreffende dienst.

Het aansluiten van randapparatuur op de telefoonlijn zoals faxapparaten kan maar is afhankelijk van het type apparaat en de werking hangt ook vaak samen met de leeftijd van het apparaat. Voor dit soort apparatuur kunnen wij alleen algemene ondersteuning bieden. Werkt het apparaat met deze algemene ondersteuning niet, zullen wij je doorverwijzen naar de helpdesk van de fabrikant van het betreffende apparaat. Ook kun je vaak in de handleiding van nieuwere apparaten zien of  het werkt op een DSL of glasvezellijn.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
Je kunt je huidige telefoonnummer behouden of een nieuw telefoonnummer kiezen van stipte.

Is het eenvoudig om zelf Family aan te sluiten?
Ja, het aansluiten van Family is erg eenvoudig. De duidelijke handleiding met afbeeldingen helpt je bij het aansluiten van de modem. De gehele installatie duurt ongeveer 10 minuten. Mocht je er toch niet helemaal uitkomen, kun je bellen naar onze klantenservice voor telefonische ondersteuning op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur op 0320 - 294 444.

Wanneer ontvang ik het doe-het-zelf pakket?
Enige dagen voor de activering van Family ontvang je het doe-het-zelf pakket van onze bezorgservice.In sommige gevallen komt er een monteur langs. Wanneer dat bij u het geval is dan staat dit vermeld in de bijlagen die u ontvangt bij uw bevestigingsbrief.

Kan ik een geheim telefoonnummer krijgen?
Ja, bij bestelling kun je aangeven of je een geheim nummer wilt.

Komt mijn nieuwe nummer ook in het telefoonboek?
Bij bestelling kun je aangeven of je telefoonnummer in het telefoonboek opgenomen mag worden. Je telefoonnummer en adres wordt dan in de papieren en elektronische telefoongids en bij de nummerinformatiediensten (1888) bekend gemaakt.

Ik krijg toch ook televisie?
Ja, bij Family hoort ook een televisieaansluiting.

Bestel nu