Een vraag hebben?
OPGELOST 15-08-2024 Storing in Roerdalen
21:13uur Door kabelschade bij de wijkcentrale heeft het oplossen van de storing langer geduurd dan voorzien. Wij zien dat alle modems weer online zijn en dat u weer gebruik kan maken van onze diensten. Mocht u toch nog hinder ondervinden dan vragen wij u ons modem Fritz!Box even van de stroom te halen, waarna onze diensten zichzelf weer herstellen.
17:01uur De storing is helaas groter dan verwacht en hierdoor zal er meer werk nodig zijn. Onze monteurs proberen het zo spoedig mogelijk te herstellen, zodat u weer gebruik kan maken van onze glasvezeldiensten.
15:20uur Helaas zijn de werkzaamheden van afstand niet gelukt en is onze monteur onderweg om deze storing te verhelpen in de wijkcentrale. Verwachting is dat de monteur rond 16:00uur aankomt en direct zijn werkzaamheden zal gaan starten.
11:30uur Uit het onderzoek is gebleken dat er in de wijkcentrale een apparaat is stuk gegaan welke wij gaan proberen van afstand weer actief te krijgen.
09:30uur Wij hebben momenteel meerdere meldingen ontvangen dat er geen glasvezeldiensten zijn in het gebied Roerdalen (Posterholt). Momenteel wordt onderzoek verricht waardoor deze storing is ontstaan en proberen wij dit zo spoedig mogelijk te herstellen.
Via deze online klantenservicepagina houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen van deze storing.
Excuses voor het ongemak
Team Stipte