Een vraag hebben?
OPGELOST Storing televisiedienst
UPDATE 10-01-2025:
Willen u als eerst bedanken voor uw geduld tijdens ons onderzoek naar de televisie storing die u momenteel ervaart. Nadat we alle metingen hebben geanalyseerd hebben we het probleem kunnen lokaliseren en hebben we direct onderhoud gepleegd om deze storing op te lossen.
Wij willen u vragen aankomend weekend te bekijken of de storing bij u is opgelost, anders ontvangen wij graag van u een logboek zoals wij vorig weekend ook hebben gevraagd om specifiek naar de storing te kunnen kijken.
We gaan ervanuit dat de aanpassing de televisie storing heeft verholpen, mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag van u via administratie@stipte.nl.
06-01-2025:
We hebben veel informatie gehad welke we momenteel allemaal aan het analyseren zijn. Daarnaast zijn er dit weekend verschillende metingen in uw gebied geweest die ook meer inzicht hebben gebracht. Aangezien dit veel data is, vergt dit meer tijd van ons om tot een conclusie te komen waar het probleem zich precies bevind. Zodra er meer duidelijk is dan informeren wij u zo spoedig mogelijk.
03-01-2025:
In verband met de televisie storing in uw gebied hebben we afgelopen nacht verschillende tests uitgevoerd om hiermee informatie te verzamelen wat ons dichterbij de storing kan brengen welke u ervaart. Hier hebben we voldoende informatie uit veilig kunnen stellen en hebben we vanmorgen rond 11:00 uur aanpassingen gedaan in ons televisienetwerk om te gaan bekijken of dit de oplossing is voor de storingen.
Graag willen wij u vragen dit weekend dit aan te kijken en te noteren voor ons wanneer u wel een storing ervaart, zodat wij deze data kunnen analyseren.
We ontvangen dan van u graag:
- Tijdstip van de storing
- De zender naar welke u aan het kijken was
- Hoelang de storing duurde met een korte beschrijving wat u heeft ervaart, bijvoorbeeld blokkerig beeld.
Wanneer u deze gegevens voor ons heeft verzameld mag u dit per email als reactie op deze email aan ons toesturen, zodat wij dit kunnen delen met onze netwerkpartners.
Hartelijk dank hiervoor.
Team Stipte
02-01-2025:
Wij hebben momenteel meerdere meldingen ontvangen over storingen in onze televisiedienst in de gebieden Hoeksche Waard, Zundert en Moerdijk. Momenteel wordt onderzoek verricht waardoor deze storing is ontstaan en proberen wij dit zo spoedig mogelijk te herstellen.
Via deze online klantenservicepagina houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen van deze storing.
Excuses voor het ongemak
Team Stipte