Een vraag hebben?
OPGELOST: 09-12-2024 Storing in Bergen NH
10-12-2024 17:32 uur:
De werkzaamheden in verband met de kabelschade zijn volledig hersteld en zien wij alle modems weer online in dit gebied. Mocht u toch nog geen glasvezel diensten hebben, dan vragen wij u even de stroom van de Fritz!Box te halen, waarna onze diensten zichzelf weer herstellen
—————————————————————————-
10-12-2024 12:55 uur:
Gisteren is er een noodoplossing gemaakt om de diensten weer werkend te krijgen.
Vandaag wordt er gewerkt aan de definitieve herstelwerkzaamheden. hierdoor kunt u nog enige hinder ondervinden aan uw verbinding.
De verwachting voor nu is dat dit voor 17.00 uur hersteld is.
—————————————————————————-
12:14 uur: De kabelschade welke momenteel wordt onderzoek is enorm en moet er zelfs een geheel nieuwe kabel worden aangelegd over een traject van 500 meter om dit weer te kunnen herstellen, wat veel meer werk en tijd zal vergen. Op dit moment zijn er meerdere ploegen actief om dit te gaan oplossen, maar krijgen wij momenteel een mogelijke oplostijd door van morgen dinsdag 10-12-2024 17:00uur.
Start storing: 09:01 uur.
Mogelijke oplostijd storing: dinsdag 10-12-2024 17:00uur.
Impact: Bergen NH, Schoorl
Onze glasvezeldiensten gaan weer uit zichzelf actief komen wanneer de kabelschade is hersteld.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd voor nu.
Team Stipte
—————————————————————————-
10:01 uur: Vanuit onze partner krijgen we zojuist te horen dat er een kabelschade is bij de wijkcentrals in uw omgeving. Er zijn meerdere teams onderweg dit zo spoedig mogelijk op te gaan lossen.
—————————————————————————-
09:01 uur: Wij hebben momenteel meerdere meldingen ontvangen dat er geen glasvezeldiensten zijn in het gebied Bergen NH. Momenteel wordt onderzoek verricht waardoor deze storing is ontstaan en proberen wij dit zo spoedig mogelijk te herstellen.
Via deze online klantenservicepagina houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen van deze storing.
Excuses voor het ongemak
Team Stipte