Een vraag hebben?

Categorieën
< Alle onderwerpen

OPGELOST: Storing televisiedienst in Hoeksche Waard, Zundert en Moerdijk



UPDATE 16-02-2025 09:43 uur:
Wij zien sinds zaterdagochtend 16-02-2025 geen storingen meer op onze televisiedienst na verschillende wijzigingen die wij de afgelopen dagen hebben doorgevoerd in ons netwerk. Mocht u echter toch nog storingen ondervinden bij het live televisie kijken dan horen wij dat graag van u.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Team Stipte

——————————————————————

10-02-2025 09:43 uur:
Helaas hebben we het afgelopen weekend opnieuw meerdere storingsmeldingen ontvangen, welke wij ook terugzien in onze analyses van de meetapparatuur die wij geplaatst hebben in de verschillende wijkcentrales. Op dit moment onderzoeken we deze data en gaan morgenochtend 11-02-2025 opnieuw aanpassingen doen in ons netwerk om deze storing te verhelpen.

——————————————————————
07-02-2025 15:59 uur:
De afgelopen dagen hebben we verschillende aanpassingen doorgevoerd in onze televisiedienst, waarmee wij verwachten dat de televisiestoring bij live televisie kijken in uw gebied niet meer voor mag komen. Mocht u toch televisie storing ervaren dan vragen wij u een logboek aan te leveren per email (administratie@stipte.nl) met de volgende gegevens:

1. Tijdstip van de storing:
2. Zender waarnaar u kijkt:
3. Programma:
4. Wat ervaart u tijdens de storing:

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en wensen wij u een fijn weekend.
Team Stipte
——————————————————————
05-02-2025 10:21 uur:
Wij hebben in de afgelopen dagen meerdere storingsmeldingen ontvangen over problemen met onze televisiedienst in uw regio. Ondanks diverse aanpassingen in het netwerk, zijn de problemen helaas nog niet opgelost.

De problemen uiten zich in blokkerig, stilstaand en wegvallend beeld bij het kijken van live televisie. Om de oorzaak van deze storing te achterhalen, plaatsen wij vandaag (5 februari 2025) meetapparatuur in de wijkcentrale. Dit helpt ons analyseren waar het probleem zich bevindt en hoe we het kunnen oplossen. We verwachten de eerste meetresultaten en aanpassingen om het probleem te verhelpen vrijdagochtend te kunnen verwerken.

Via deze online klantenservicepagina houden wij u op de hoogte van de ontwikkelingen. Wij verzekeren u dat het verhelpen van deze storing onze hoogste prioriteit heeft.

Heeft u nog vragen naar aanleiding van dit artikel? Neem dan contact met ons op via administratie@stipte.nl of bel ons tijdens kantooruren op 0320-294444.

Excuses voor het ongemak
Team Stipte

Inhoudsopgave