Een vraag hebben?
OPGELOST: Storing TV-app Android
Update 11-06-2024:
Vandaag is de nieuwe app gelanceerd in de Google Playstore. Meteen met een flink aantal extra zenders. De komende periode zullen we eventuele kleine kinderziektes er nog uithalen maar u kunt nu dus ook weer op Android toestellen gebruik maken van de M-visie app.
Update 05-03-2024:
Nog een aantal weken en dan wordt de nieuwe TV-app beschikbaar voor onze klanten.
We hebben een manier gevonden om toch de TV-app te installeren op uw Android apparaat om hier gebruik van te kunnen maken.
Via het onderstaande stappenplan kan u de TV-app downloaden en installeren.
Download hier het bestand.
Samsung-apparaten
1. Tik op uw telefoon op Instellingen > Apps.
2. Tik links bovenin op.
3. Tik op Speciale toegang > Onbekende apps installeren.
4. Tik op de browser vanwaaruit u de APK wilt downloaden, zoals Chrome.
5. Als hierna gevraagd wordt, schakelt u van deze bron toestaan in.
Niet-Samsung-apparaten
1. Ga op uw telefoon naar de Instellingen.
2. Tik op Apps & notificaties > Geavanceerd.
3. Tik op Speciale app toegang.
4. Tik op Installeer onbekende apps.
5. Tik op de browser waarvan uit u de APK wilt downloaden, zoals Chrome.
6. Als hierna gevraagd wordt, schakelt u van deze bron toestaan in.
Origineel bericht:
Momenteel hebben wij helaas nog steeds een storing op onze tv-app waardoor deze niet te installeren is op de nieuwste versie van Android. Op oudere versies van Android en IOS zijn geen problemen en kunt u gewoon gebruik maken van de app.
Helaas blijkt alleen het updaten van de TV-app in de PlayStore door ons niet voldoende om deze weer te laten functioneren voor de nieuwste versie van Android, maar moet hiervoor een upgrade plaatsvinden van onze gehele televisiedienst. Dit vergt veel meer tijd dan wij voorzien hadden omdat wij dit uiteraard zo zorgvuldig mogelijk willen doen. Op dit moment kunnen wij u nog geen datum melden maar we zullen u hiervan op de hoogte houden. Het goede nieuws is wel dat we met deze upgrade ook meteen meer zenders en functionaliteiten in zowel onze televisiedienst als in de tv-app kunnen doorvoeren.
Uiteraard brengen wij u met een email op de hoogte als wij meer informatie hebben wanneer dit uitgerold zal gaan worden.